Monday, June 15, 2015

Allen voor sport!




Wij tellen samen met jou af naar de zomer door elke week een kamp te bezoeken. Zo zie je eens hoe het eraan toe gaat op een andere locatie, kan je jouw keuze misschien makkelijker maken en snuiven we alweer de kampsfeer op. We richten onze spotlights vandaag op sportmonitoren.


De rondleiding van vandaag belooft een succes te worden want we hebben supermoni Brahim kunnen strikken. Brahim gaf al een aantal sportkampen en doet dit fantastisch. Wat is de sleutel tot zijn succes? “Sportkamp geven voelt niet aan als werken. Ik heb een passie voor sport en heb een hart voor kinderen wat van kamp geven mijn droomjob maakt. Kortom ik word betaald om te genieten en niet om te werken.”, antwoord Brahim. 

Brahim laat ons de kamplocatie van Antwerpen zien en vertelt er meteen bij waarom hij hier kamp geeft: “Je kan bij ons zowel binnen als buiten aan de slag en we hebben genoeg velden om de kinderen kennis te laten maken met verschillende sporten.”

“De kinderen nieuwe sporten aanleren is voor mij dan ook steeds de uitdaging. Ik hou ervan mijn groep te horen stoefen tegen andere kinderen over wat ze gedaan hebben. Pronken is voor mij het bewijs dat ik geslaagd ben in mijn doel: kinderen warm maken om te sporten.”, gaat hij verder.

Ben jij een die hard-sporter en wil je jouw passie delen? Sprint dan naar je telefoon en bel ons op de monifoon 0497 41 82 31 


Vrije sportplaatsen zomer 8 (24 - 28 augustus)


Antwerpen
Antwerpen

Sportmonitor voor ‘Amerikaanse sportweek’
Borgerhout
Sportmonitor voor ‘Sportopoly’ x3
Ekeren
Sportmonitor voor ‘Mini maxi’
Berchem
Sportmonitor voor ‘Go 4 team’ x2
Hoboken
Sportmonitor voor ‘Wat als sporten TOP was’ x2
Oost-Vlaanderen
Wachtebeke
Sportmonitor voor ‘New games’


Wil je eens kijken of een locatie haalbaar is voor jou?  Kijk dan zeker eens op onze kaart van kamplocaties.

Sportieve groeten,
Het Idee Kids-team!

No comments:

Post a Comment